KVÄLL:D

Nu är vi hemma från en shoppingrunda:D Blev ett par nya skor till mig, nya mössor till barnen och lite glögg;) Ett måste i skafferiet i december månad!
Däremot lät jag bli att kolla efter kläder till dopet! Jag orkar inte prova, och jag vet hur irriterad jag blir när inget sitter som det borde göra....sen ha en hel familj som står och väntar rastlöst på att man ska bli klar...njaaaa. Får ta en runda på stan och inhandla kläder en dag när någon vän har tid att följa med...och Lasse är hemma med barnen;)

Wilma går på överenergi och busar min sin lillebror! Dags för sängen!
Det får Lasse ta hand om, för jag ska plocka av lite sen eftermiddagens bus:)

Sen blir det Plus och fråga Olle..
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0