Vidar ♥

Idag har vi haft dop för våran plutt, jättefint och mysigt!

Återkommer med bilder för jag är helt slut, dagen har varit jättelång! Tyckte nog barnen också för dem somnade direkt:)

Tack alla vänner, släkt och familj som förgyllde våran Vidars dopdag!
Tack för jättefina dopgåvor och för att ni tog er tid att dela den här dagen med oss:)
Kan upplysa er att Vidar har lekt med sina nya leksaker som en tok under eftermiddagen, däremot plockade jag bort de lite mer ömtåliga sakerna...inget för Vidars pilliga fingrar;)

Wilma var även hon nöjd med sin "syskonpaket", jättegulligt att tänka på henne med ♥

Ja nu ska jag bege mig mot sängen och sova, lång men jättefin dag! Tack!

(Dagen till ära har Vidarplutt lärt sig krypa:D, Eller ja, han kör en variant mellan krypa och hasa...han kryper med ena benet och armarna medan det andra benet ligger under honom och bara hänger på:P...hur som går det jättesnabbt! Han kan nu ta sig var han vill:P Dags att barnsäkra kontaktuttagen åter igen;)

Kram:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med dop!! ;) Albin kryper presis likadant!!! Så sött, ser ju ut som en liten apunge när de hasar sig fram :)

2011-12-12 @ 20:30:28
Postat av: Alexandra

Ja det är jättegulligt, och fort går det!



Kan upplysa om att V även låter som en apunge när han är överlycklig;P

2011-12-13 @ 10:09:57
URL: http://spyfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0