Ååååh...

Trött jag blir på mig själv!
Att jag inte kan vara nöjd med att svara rakt av på inlämingsuppgifterna, utan ska göra det svårare än vad det är...
Sitter nu med ett arbete som helt klart svarar på frågorna och innehåller allt vad som behövs.
Problemet är att det är för simpelt, ingen utmaning. Alla kan ju svara rakt upp och ner efter vad böckerna säger, men det är mina egna tankar och slutsatser som egentligen är intressanta.
Läraren skrev sist att hon gärna vill höra hur jag resonerar, men problemet är att arbetet känns flummigt och ifrågasättande om jag ska skriva hur mina tankar går:/
Hmmm....får nog ta och sova lite, kanske får mina svar under mitt nattgrubblande:P

Just nu känns det som att helgen går ut på att skriva för min del, eftersom jag aldrig blir nöjd!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0