fullt upp!

Hej!

Gör ett litet snabbinlägg så ni vet att jag lever:P

Den här veckan har jag fullt upp med studier!  Har en inlämmingsuppgift att bli klar med + att jag har slutprov i kursen till helgen:S
ska nog gå bra, men lite nervös är jag...6 h prov låter väl smaskigt:P

Hmmm, förra inlämingsuppgiften gick super och fick lovord av läraren, som tyckte jag hade gjort en bra jobb! Kändes skönt efter alla timmar jag lagt ner på att få ihop det.
Nu satsar vi för helgens prov, och på måndag börjar nästa kurs:D:D

Ibland undrar man ju varför det heter gymnasieutbildning för vuxna när utbildningen är så pass svår att en sjuksköterska inte ens kan svara på vissa frågor:S efter avslutad utbildning ska man vara undersköterska och inte läkare:P

Så fort jag har lite mer tid över ska jag försöka få ut ett kort på min lilla bula! Plus ett gäng kort på min prinsessa här hemma. Har lite på lager jag vill visa bl.a när vi var på tropikariet för ngn vecka sen:D Wilma blev förövrigt nafsad i fingret av en miniapa, då den tyckte att hennes finger smakade mums efter hennes fikapaus:P
Ingen skada sked, gick iaf inte hål på huden och hon blev nog mer chockad än att det gjorde ont. Men några tårar kom det iaf=(


Neee åter till mina låååånga lista på saker som ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0