Härliga dag!

Heeeej:D

Idag vaknade jag på helt rätt sida, känner hur energin flödar, så här ska allt ont nonchaleras:P
I måndags var jag som sagt hos barnmorskan, vilket gick bra! Bebben ligger nu neråt ned huvudet, men det är ruckbart, Inte så konstigt med tanke på att det är ett tag kvar!

Igår var jag hur rastlös som helst, så vi packade ihop oss och tog en liten bussresa till Söderköping för att hälsa på Wilmas mormor. Skönt att komma iväg lite+ att hon gärna leker med wilma så att jag får lite lugn och ro att plugga=)

Idag vaknade jag av att min lilla solstråle låg och babbla för sig själv (inte för att det är något ovanligt)...Vi gick upp och hon var så duktig som gick och satt sig på pottan, klappade såklart sedan händerna åt sig själv, vilket hon gör när hon anser sig själv duktig ♥

Idag ska det storstädas! Wilma som ärvt sin mormors gener när det gäller städning, älskar när städgrejjerna åker fram. Hon hjälper gärna till med våtdammning,skura golv, hänga tvätt och tömma diskmaskinen:D Kan säga att det blir inte världens ordning i skåpen men vad gör det! Det är väl bara tacka och ta emot för hjälpen:P

Eftermiddagen ska spenderas med en bok i handen, Lasse och Wilma får klara sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0