På bättringsvägen kanske?

Hallå!

Här hemma har vi lyckats blivit jättesjuka under helgen=( Igår var det som värst för mig! Hade ett tryck över bröstet och andades väldigt hastigt, precis som om jag inte fick tillräckligt med syre. Trodde att det var en kommande lunginflammation påväg:/ Men nu efter ett dygns vila, en heldel panodil och kurering, känner jag mig faktiskt bättre:D Nog för att förkylningen hänger kvar+ en hemsk hosta, så mår jag faktiskt helt okej.
Känner mig dock lite matt i kroppen och kallsvettas så fort jag anstränger mig, men det går väl över vart efter med.

Idag har jag iaf pluggat igen allt jag missat under dessa dagar som jag inte orkat med att läsa, så nu har jag kommit ifatt och är redan på morgondagens arbete:D:D

Redan 1:a februari idag:D Naaaaaajssss!
Snart är våren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0