Söndag:D

Idag har jag sysselsatt mig med att skriva prov i ett antaaaaaaaal timmar. Inte det roligaste när man känner att det ända man vill göra är att sova.
Rastlös själ som jag är spenderade jag hela gårdagen i trots mot all smärta, genom att spatsera omkring som en anka i Ikanohuset. Roligt för stunden att spendera lite pengar på kläder åt min prinsessa och åt den nya familjemedlemmen som dyker upp i April:P

Wilma fick med sig lite sköna mjukiskläder hem, en skitsöt jeansklänning, ett par pumaskor till våren och mössa och vantar från Varför Därför:D Me like!

Till den nya krabaten inköptes även en overall från varför därför, en turkos blev det. Sen kööpte vi även det första sättet man har med sig till BB:D:D

Så nu är allt sånt avklarat, förutom att jag vill ta en sväng till polarn och pyret där jag kollat ut lite tuffa klänningar till Wilma till våren + en söt heldress till bebben!!

Efter ett antal timmar tog vi en fika sedan bar det av in på Ikea. Tror nästan att jag aldrig varit där och köpt så lite faktiskt:P
Blev lite småkrafs till Wilmas rum, och ett staffli med griffeltavla på ena sidan och whiteboard på den andra. Hon älskar ju att pyssla och måla, så det får hon av oss i 1 1/2 års present:D
Hon blir ju det nästa vecka, kan inte annat än vara stolt!!

Jysk var vi förbi med, inhandlade madrass och sängkläder åt wilmas nya växasäng, som är tänkt till henne när bebben kommer. Kan ju vara bra och få den klar snart så hon hinner att vänja sig med den.....:P

Resultatet av detta blev såklart att jag blivit stel som en pinne och rör mig inte i onödan idag!
Förra helgen hamnade någon nerv i kläm så jag gick som en krabba i sidled...Haha, släpade ena benet efter mig då muskelstyrkan var som bortblåst. Satt och ojjade mig om att livet kommer bli för tufft om jag inte ska kunna gå ända fram till förlossningen, men som tur var släppte det. Önskar ingen den smärtan, inte ens min värsta fiende (kanske lite:P)...

Så jag har tur med mina helger jag!! Blir inte alltid som jag tänkt mig...

Har iaf hunnit med det viktigaste, slutprovet. Så nu kan jag bara invänta ett betyg, mer kan jag inte göra. Skönt att inte behöva tänka mer på den kursen, jag kan ju iaf inte påverka resultatet längre!
Imorgon börjar ny kurs, med det nya tag:D

I veckan ska vi på två födelsedagskalas + barnmorskan för mig imorgon. Så känns som veckans schema kommer bli fullt det med:P

Kul att gå till barnmorskan imorgon. Är ju i v. 33 idag så det närmar sig med stormsteg, snart behöver jag inte bara nöja mej med att lyssna på pyrets hjärtslag:D Jag är såååå förväntansfull! ♥

Ska ta tag i det här med bilder med.....snart! Så fort jag känner att orken finns, ligger ju lite efter med allt jag vill visa=)

Hoppas ni får en fortsatt bra söndag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch usch, för att ha så ont. Men som du säger, det är ju faktiskt inte långt kvar, hoppas att du slipper gå över så här mycket som jag gjort...det är seeeeegt! Men men om min pluttis inte kommit fören torsdag så ska dom sätta igång det så nästa helg har vi ju faktiskt våran lilla bebis här! Känns konstogt att tänka så... <3 Kram kram

2011-02-13 @ 16:31:49
Postat av: Alexandra

Skönt att du iaf har fått ett sista datum:D Kan förstå att det är en konstig känsla att veta det!



Jag och barnmorskan ska prata lite om det imorgon, hon kunde tänka sig att en läkare kunde göra bedömningen att jag blir igångsatt i v. 38 om inte jag blir bättre. tror väl inte jag blir det, men ibland sker mirakel:D kan ju alltid hoppas för en igångsättning lockar mig inte!



Längtar tills jag får se din lilla plutt, är så nyfiken ju:P

Hoppas allt kommer gå bra ♥

Kramar

2011-02-13 @ 18:59:41
URL: http://spyfrugan.blogg.se/
Postat av: Birgerkathinka

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-07-01 @ 14:37:44
URL: http://birgerkathinka.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0