Torsdag!

Vi mår relativt bra, men en envis hosta och halsont hänger sig kvar=( Sover så dåligt när man nästintill hostar upp lungorna stup i kvarten. Lasse åkte iaf och jobbade idag, men pratade med honom nyss och han sa att han blir anfådd och svettig vid minsta ansträngning:/ Så riktigt bra är han inte heller....

Wilma däremot lider inte av hostan utan far som in iller här hemma:P


Idag började vi dagen med ett långbad, 1 1/2 timme i badkaret för våran del, och hon kan inte få nog! Plaskar, hoppar och simmar som en liten groda:D Allra helst ska hon hjälpa till att tvätta mitt hår och skölja ur:P...går ju lite sådär då...

Snart tänkte vi ta lunch sen blir det nog ett bagels bak här hemma, mums!  kan tänka mig att Wilma vill ut en sväng i blåsten med idag:/ Jag ser väl inte fram emot det direkt, men kanske bra med lite frisk luft även om man inte mår prima.

Ikväll ska det pluggas! Ligger lite efter..Har inte riktigt orkat med allt som ska göras när jag varit sjuk, men ska iaf försöka börja renskriva lite på datorn ikväll. Kul om man kunde få lite tid över i helgen till annat än studier:D

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0