Alla helger har ett slut....

Söndagkväll och även denna helg har försvunnit alldeles för fort=(
Har hunnit med en del nytta den här helgen, bla. tvättat varenda liten tygbit i hushållet:P Så nu luktar allt nytvättat och frächt (jag har en förmåga att tycka att livet känns lite lättare om allt är snyggt och rent)...
Sen har vi även pysslat med Wilmas framtida säng:D Det är Lasses gamla växasäng som är sisådär 25 år gammal, men kommer bli kanon! Lite spackel, lite slipning och sen en heldel färg så kommer den vara hur fin som helst!

Har även skrivit mitt första prov, vilket gick bra! Hade nog 3-4 fel, vilket är helt okej. Men eftersom jag är som jag är, känner jag mig inte riktigt nöjd. Därför ska jag istället satsa stenhårt kommande vecka på en inlämningsuppgift=) Här ska minsann inte läraren få hitta något att anmärka om;P Hihi....

NU ska jag ta en dusch, hoppa i säng och läsa in mig lite om mikroorganismer...Haha inte det roligaste kanske men men...det ska med göras!

Hoppas ni alla haft en kanon helg.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Duktig du är som pluggar! Kämpa på =)

2011-01-17 @ 10:05:11
Postat av: alex

Känner mig faktiskt ganska duktig:P Som sagt är det egentligen inget svårt, bara att tiden måste finnas. Det är ju inte alltid man har motivation till att sätta sig att plugga, speciellt inte när det finns något roligare att göra;P



Har du slutat blogga?

Snart dags för bebben att komma tycker jag, hoppas allt kommer gå bra och lycka till! Om jag nu inte hinner säga det en gång till...



Kram

2011-01-17 @ 14:01:44
URL: http://spyfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0