Äntligen fredag:D

Idag hade jag planer på ett storstäd här hemma, men det gick åt skogen när jag för en stund sen konstaterade att hela dagen gått åt till och pyssla i wilmas rum. Iofs har jag nu fått ett riktigt mysigt barnrum, med tavlor och allt uppe:D Så någon nytta har jag ju gjort, dock inte det som behövdes mest;P

Wilma tod en sen powernap idag, så jag passade på att göra närvaroprovet då, vilket gick bra! Blir bara lite stressad av att veta att hon kan vakna och störa mig mitt i allt.

Vet att jag lovat ett kort på bulan:P Men det kommer jag nog få skjuta upp lite till! Har inte haft tid i veckan och nu när jag kom och tänka på det, var kameran urladdad=( men men....
Var efter får ni se:D

jag hade hoppats på lite fint väder till helgen, men ser inte lovande ut just nu. Hoppas det hinner ändra sig tills imorgon, skulle vara roligt att mata lite ankor vid färjargården med busfröt. Annars har vi direkt inget speciellt inplanerat i helgen, vilket kan vara skönt det med ibland:P Slappa........

Nu ska jag ta hand om lite disk i köket, sen ska det börjas laga mat här hemma. Tänkte att vi skulle äta schnitzel med kapris, citron och ansjovis. Till det blir det självklart potatis, sås och en grönsallad....mums!
se om jag kanske hittar på någon god efterrätt också, är ju trots allt fredag idag! Glass kanske?
Blir ju så gott när man gör själv hemma:D:D

Japp det var väl en liten snabbis vad som händer här hemma!

Jag skulle göra allt för att få vakna en dag utan att ha ont, kunna gå upp ur sängen och känna mig bra. Få sova en hel natt utan att det värker överallt.
Som Lasse sa igår om att det knakar i mig: -Det låter som om du ska gå av.
Mhm då ska jag säga att det är ungefär så det känns för mig med!

Mitt i allt det onda vet jag att det har ett slut, och för med sig något helt underbart:D ♥♥♥ 

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Kämpa på, snart kommer ju lillebror eller lillesyster =)

2011-01-28 @ 22:10:17
Postat av: Alex

:D JAAAAA snart så.....

2011-01-29 @ 09:30:13
URL: http://spyfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0