...

Halva veckan har gått, och har inte gjort speciellt mycket nytta än den här veckan. Roat mig med att ta hand om min lillfis och plugga:P Skönt det med ibland!

Är så otroligt tacksam att jag faktiskt kunde dra ut på föräldrapenningen så att jag slipper börja jobba emellan barnen. Just nu vet jag inte om jag skulle klarat av att sköta ett jobb, eller för den delen sitta på af och söka jobb.
Så himla krångligt att få sjukskrivning, måste springa hos en massa läkare var och varannan dag för att förnya intyget. Neee skönt att slippa det!

Sen har jag upptäckt tre bristningar på magen:O ca 1cm långa än så länge....Men hoppas att dessa också är näst intill osynliga sen när magen gått ner, mina från förra graviditeten syns knappt, men man känner dem om man drar handen över magen. Skönt att jag inte fått knallröda!

bebisen är en riktig liten bråkstake, konstant vaken känns det som. buffar och sparkar, framförallt mot revbenen:P Haha får se hur detta lilla liv är när det kikar ut, men verkar som att det går i Wilmas fotspår och blir ett riktigt energiknippe:D

Får ju börja räkna ner från och med söndag:P Då är det bara tio veckor kvar:D:D Vad jag längtar!
Längtar gör jag även efter våren!

Kommentarer
Postat av: Erica

Gud va tiden går fort :D Snart dags ju! ^^

(Fast det är du väl utless på att höra :P)



Hoppas allt är bra med er!! :)

Kram

2011-01-19 @ 21:34:28
URL: http://zingmarks.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Hej, jo jag har lagt ner min blogg, har ingen inspiration och lust till den. Får väll se hur det blir sen när pluttisen har kommit. Skönt för dig med lite bristningar, jag har nog tyvärr fått en hel del men jag hoppas ju på att de ska gå ner en del så att det inte syns allt för mycket efteråt. Jag går på sjukgymnasternas vattengympa för gravida på torsdagar har du prövat det? Annars kan jag rekomendera det, men det kanske inte fungerar med barnvakt?

Nedräkning är underbart, nu går det fort!! =) Kramis

2011-01-19 @ 21:38:29
Postat av: alex

nehe=( Får väl hoppas att du hittar inspiration sen, men man har ju ganska mkt annat att tänka på i början=)



Jo jag har provat weledas olja som ska förebyggas bristningar men fungerar inte på mig tydligen:/ Dom bleks ju en heldel sen när magen inte är spänd längre, det är sånt man får leva med:P Sen så tänker man inte så mkt p ådem, man vänjer sig med dem helt enkelt:D



Nja det är ju det att det går under dagtid, och jag har ju valt att inte sätta wilma på dagis. Sen är det väl krångligt med barnvakt, dem flesta jobbar. men har funderat på att gå kvällstid på vanlig vattengympa, men tror inte foglossningen tillåter det:/ Hmmm...som tur är är det inte sån himla evighet kvar!

2011-01-19 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0