Färdigstuderat för den här veckan!

Japp började ju plugga i måndags, och måste faktiskt säga att jag hade förväntat mig att lägga ner betydligt mkt mer tid på att studera. Vet inte om det här var någon slags mjukstart, men om inte så kommer det här gå galant så länge jag inte slarvar och hamnar efter.
OM det nu inte skulle bli svårare kommer jag nog fortsätta på heltid, även när den lille kommer:D Har ju planerat att ggå ner på halvtid, med tanke på att jag har Wilma hemma + en liten knodd till från april månad. Men som sagt känns det just nu som att jag klarar av att vara heltidsstudent och föräldraledig.
Har ju dock inte gjort provet för den här veckan, men hoppas det går galant imorgon med=)

vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om. tankarna bara snurrar i huvudet! Studier, barnvagn, förlossning, Wilmas rutiner, träning, hus, vilken lunch jag ska laga, byta gardiner och allt som man absolut inte ska tänka på kl halv fem på morgonen!
Gick iaf upp efter att jag konstaterat att det inte gick att somna om, lagade lite frukost till mig och min kära. Så vi hade en liten mysig stund 5 imorse innan han skulle till jobbet:D
Sen när han åkt har jag suttit med veckans sista kapitel (läser ett om dagen, men har gjort flera tidigare i veckan, så jag låg bra till) och sammanfattade det. Sen gav jag mig på närvaroprovet!

Nu börjar tröttheten komma tillbaka, men ska om en halvtimme ungefär väcka min prinsessa:D
Sen tänkte jag att vi skulle bada!

har inte direkt något planerat under dagen, eftersom jag mådde skit igår! Men har under min funderare i natt:P, kommit fram till att vi ska gå en sväng med lite sopor (vi har sortering av allt!, så det blir en del påsar), passa på att åka lite pulka om vädret tillåter, gå till pappa och fika + låna hans strykjärn, då jag inte äger nått:D (Har innan lånat hans på obestämd framtid, men han behövde det för ett tag sen, men nu...ska jag minsann låna tillbaka det!) Sen ska vi laga lite lunch här hemma, då jag inte har några rester sen igår till oss, sen ska det strykas vårgardiner och hängas upp i vardagsrummet, sen ska jag sova middag med Wilmis:P

Japp tror det är vad som står på min lista idag!!

Som ni märker är mitt humör på topp idag:D Hade ett migrän anfall igår, tror det berodde på lite för lite sömn ( då jag aldrig sover bra tackvare min härliga höft).


JAG ÄR SÅ OTÅLIG! Går och väntar på svar på en sak som är lite hemlig än sålänge, men kan inte tänka på annat! Hoppas vi får svar nästa vecka:D

Ni lär väl märka om allt går som jag vill, men just nu känns det hopplöst!!

Hoppas ni får en bra torsdag mina vänner=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0