Härliga väder!

Åh idag har man ju en extra längtan till våren, vilket underbart väder:D Wilma och jag har varit ute och promenerat, lekt och plockat lite i trädgården och jag har lapat sol så jag klarar mig ett tag framöver!!

Har konstaterat idag att Wilmas favorit är rutchbanan, hon får aldrig nog. Dock får jag det, efter ett par lyft började jag få sammandragningar så vi fick hitta på nått annat ett tag:P
Men sen var det bara på`t igen:D

Nu ska Wilma sova lunch, jag ska städa. Allra helst skulle jag vilja ligga under en filt och få upp värmen lite, känner mig genomfrusen.
Sen ikväll blir det plugg medan Lasse spelar badminton! skönt med lite egentid så jag kan koncentrera mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0