helt ledig söndag:D

Idag har jag pluggat och gjort veckans prov, precis klar med det! Gick över förväntan, hade pluggat mer än vad jag hade behövt....men det är ju inget jag kan veta innan:P
Imorgon tänker jag inte öppna boken ens, tänke ta dagen och ägna den helt och hållet åt min kära familj!
Har kollat in hur nästa veckas studier ser ut, vilket känns som om jag kommer få sitta varje kväll den närmsta veckan med. Men tror att det kommer bli bra iaf, och intressant:D:D

Ååååh är helt slut, både fysiskt och psykiskt....
Vi blev akutsjuka allihop igår med feber och halsont, hosta. Wilma har sovit dåligt med en envis hosta hela natten. Jag har dock inte hostat men vaknat stup i kvarten av olika anledningar, kallsvettig, ont i fogarna, täppt i näsan och självklart när någon annan hostat eller rört sig....hmmmf
Så har det bara fortsatt hela dagen, med kallsvettningar och feber vart annat....
Men vi lyckades ta oss en sväng och handla iaf:P

Är så trött på att gnälla om allt, och kan föstå att ni läsare med blir trött på att höra det! Men vilken tur för mig att det här är min blogg, vilket innebär att jag kan skriva vad jag vill:P Och kan på så sätt få ut alla mina negativa tankar här och rikta alla positiva åt mina kära här hemma;P haha....

Neee nu tror jag att jag tar helg, bara ett dygn försenat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0