natti natti=)

Japp nu är det dags för att sova lite:D Skönt! Trött som satan eftersom jag varit vaken sen tidigt tidigt i morse. Får väl skylla mig själv lite:P

Har nu på kvällen medan Lasse var iväg och körde badminton, övat på lite latinska ord! Så pissigt tråkigt, men lika bra att öva lite mer än vad man behöver...
Förstår bara inte vad man ska ha allt detta onödiga vetande till.

Idag blev det lite konstigt. Hade planerat att göra massa annat men efter badet imorse spårade allt ur. pappa var iväg och jobba i oskarshamn, så inget strykjärn för mig (eller fika för den delen). Sen skulle vi gå ut, men hittade inte nycklarna så vi stannade hemma och lekte massor istället:D Me like!

Sen somnade Wilma en stund och jag passade på att pyssla lite här hemma. När Lasse väl kom hem dök först min mormor och morfar upp på oväntat besök (tack och lov att Gevalia finns:P), sen kom min kära mor hit för lite sällskap och sist men inte minst kom min morbror Tarmo hit. Så nu under kvällen har jag haft släktträff här hemma:D

Nog hade jag aktiverat Wilma idag, somnade som en stock, inte en enda protest:P haha hon som nästan alltid har en liten invändning om att sova! Livet är ju mkt roligare i vaket tillstånd:P

Nej sova var det.....Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0