ont ont ont.....=(

Idag har jag som sagt städat hela dagen, fått ner allt som har med julen att göra, skrubbat varenda vrå och dansat omkring med dammsugaren:D Resultatet blev som vanligt mer än bra och njuter verkligen av hur ett nystädat hem luktar!
Storstädning bör man göra oftare, men det tar ju en sån tid....

Iaf har jag ansträngt mig mer än vad min kropp orkar, därav sittandes i soffan i väntan på att panodilen ska göra någon inverkan....så att jag kan ta mig till sängen istället.
Tror inte varken natten eller morgondagen kommer vara speciellt rolig för mig. Hmmm....om jag ens tar mig upp ur sängen imorgon!

Hoppas nu att Lasse kommer kunna vara hemma imorgon och avlasta mig lite=)
Inte nog med att jag har foglossning till en förbannelse..har ont i varenda led i kroppen! kan inte förstå vad jag gjort för fel, har varit jättenoga med att klä mig rätt i detta väder!
Att jag ska lyckas få allt på samma gång.

ajja nog med gnäll!!

Snart är det bara tre månader kvar till beräknad dag för våran nya krabats ankomst. Idag är det exakt 94 dagar kvar:D
Kan inte bestämma mig för en vagn heller, beslutångest som jag alltid ska ha!
Tror det lutar mot en Easywalker, finns ju i tusen snygga färger...allra helst tror jag att det blir den i färgen aqua.
Eller en UJ i färgen chilli!
Haha...ni ser kan inte ens bestämma mig för vilken det lutar mot mest;P
Men men...tror vi väntar till den nya har anlänt, har ju endå en enkelvagn som fungerar den första tiden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0