Tralalalalaaaaa...

Hmmm känner för att hitta på något roligt, men tror inte det finns så mkt mer att göra idag.

Har suttit och pluggat nu under kvällen, nog därför jag känner mig rastlös. Det står helt still, jag läser och läser men kommer inte fram till hur jag ska formulera svaren på frågorna. Har väl kanske tre- fyra alternativ på varje fråga. Jag vill ju inte vara för långdragen utan hålla mig till det som är viktigt. Men det är så lätt att flyta iväg och skriva om allt. Sen när man läser igenom sitt arbete så har man knappt svarat på frågan, suck!

Alex var konsekvent!!
Ibland gör man det svårare för sig än vad det är!

utbildningen ska vara på gymnasienivå, men med lite sökningar på datorn har jag och även andra studenter konstaterat att det snarare är på högskolenivå.
Pratade med mamma om arbetet i veckan, eftersom hon gick utbildningen för tre år sen på komvux. Hon hade inte en aning om vad jag pratade om. Vaddå fotnot? Vaddå källkritik? vaddå essäform?

Åh, men det blir nog bra, jag kommer nog med tiden få ihop ett arbete:P

(kolla nu, t.o.m det här inlägget är bara en stor röra!)

Kommentarer
Postat av: Erica

Lätt att få allt rörigt om man väl har börjat :D



Ja, förra gången hade man ju full koll på veckorna osv.. Allt som hände i kroppen, fan man läste ju allt man kom över.. Jag har ingen aning om vilken vecka jag är i exakt än ^^ Haha! Nu är det ju bara resultatet man vill åt :D



Skönt för er att ha fått njuta lite av solen idag, en annan har ju bara suttit på jobbet och glott :P



Kram

2011-01-20 @ 21:38:36
URL: http://zingmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0