vardag var dag...

Hej hej!

Sitter här medans Wilmis tar en powernap:P Hon får inte sova mer än en halvtimme per dag, annars far hon omkring som en virvelvind här hemma till kl 11 på kvällen! Vilket vi inte vill....

Äntligen är alla helger över, och vardagen har smygit sig på igen. Nog för att det är trevligt med middagar och gäster, men det är skönt när vardagen kommer tillbaka och man får in sina rutiner igen.

Nyår firades som sagt här hemma med god mat och trevligt sällskap. Vi umgicks inpå natten, sen var det dags för att krypa till kojs, Wilma vill ju inte ha sovmorgon bara för att jag vill det:P
Förövrigt har helgen varit lugn. Vi har hunnit med både storhandling, fika hos Lasses morföräldrar och en promenad vi färgargården, för att mata lite änder! Wilma älskar djur och är alltid lika förtjust när hon ser ett=)
Sen fick jag även besök av Helena, vilket var roligt då vi ses alltför sällan sen hon flyttade till en annan del av Sverige.

Nu i veckan har jag inte tänkt göra så speciellt mkt. Foglossningen börjar bli mer än jobbig och gör mig ganska så orörlig. Värre såklart när jag väl har ansträngt mig, och kan lätt bli sängliggandes även dagen efter (vilket innebär här hemma så lite aktivitet som möjligt). Självklart får jag lite ångest för Wilma, men hon verkar njuta av att ha min fulla uppmärksamhet från soffan. Sen kan hon ju alltid ta sig ut och leka när Lasse väl kommer hem!

Men ska nog ta mig en sväng till Öf i veckan + en sväng till stan för en fika kanske?!
Japp det var väl det......

Jo!
Jag börjar ju studera nästa måndag, vilket jag ser fram emot:D Nu ska bara böcker inhandlas, vilket börjar bli lite ont om tid med! Så det ska fixas, helst imorgon:D

Nu ska det lagas mat, gräddstuvad pytt blir det nog! Mums...

Kommentarer
Postat av: erika

vad är de för böcker du behöver? jag kanske har något :) du kan skriva på facebook =)

2011-01-03 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0