studera, studera mera...

Nu....NU! Är jag klar med det jag trodde jag bara hade lite liiiiiite kvar att göra, hade beräknat vara klar till lunch, men den lunchen blev väldigt sen;P
Efter en heldag framför skärmen konstarerar jag att de som väljer att spela dygnet runt (typ min lillebror) kan inte vara kloka! Huvudet är helt mojsigt!
Eller så beror det på att min kropp endast fått i sig ett glas juice sen imorse:P

Slutprovet får jag helt enkelt skjuta på tills imorgon, inte orkar jag sitta sex timmar till nu på direkten!
Hade gärna velat ha söndagen helt fri för nöjen med min kära familj, men så blir inte fallet...får se fram emot nästa helg då jag förmodligen inte har ett enda måste...går ju ner på halvtid på måndag, vilket förmodligen kommer ge mig lite mer fritid fram till bebben kommer:D

Förövrigt känns den här dagen näst intill bortkastad, jag har fått suttit frmaför datorn i min ensamhet när solen lyser och alla andra har roligt....Hoppas kvällen har något roligt att erbjuda iaf=)

Känner mig riktigt nere eftersom jag för någon timme sedan fick veta att mormor och morfar har avlivat deras sankt bernard akut. de åkte till Linköping imorse för att Herman inte kunde andas bra. Väl där konstaterade vetrinären att lungorna var vätskefyllda och hjärtat förstorat, vilket inte gick göra något åt i ett sånt sent skede.
Usch!
Beklagar sorgen och förstår att det måste vara jättejobbigt för mormor och morfar att mista sin lilla bebis (som han verkligen var för dem).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0