Torsdag...

Igår satt jag ute nästan hela dagen på våran uteplats och fikade:P Hade gäster här om vart annat som tydligen hade vårkänslorna i kroppen, eftersom de alla lyckades komma samma dag:P Det är som att folk legat i ide under vintern, så fort solen visar sig, kommer människorna fram dem med...haha!

Eftersom jag fortfarande är sjuk hade jag på mig jacka, men hade lätt kunnat sitta utan och sola...Har lä precis utanför köksdörren, så det är riktigt skönt när solen ligger på!

Idag har vi inget heller inplanerat, eftersom vi (jag) inte är riktigt friska än...Men men...återstå att se vad dagen har att bjuda på:D
För tillfället sitter vi och väntar på min älskade sambo som skulle komma hem och luncha med oss=) mysigt att få en liten pratstund på dagen med:P

Känns som om man skriver ungefär samma saker om och om igen...mne mitt liv är ganska....hmmm....låst till mitt hemmaliv just nu! Önskar bara att den lilla vill komma ut snart så jag kan bli lite mer rörllig igen! Tänk att få gå ut i vårsolen på promenad!
Eller kunna gå och träna lite......
Önskningarna är många, men ser ju ett slut på det här inom en snar framtid, så det är bara artt stå ut!

Däremot kanske det inte är så roligt för er bekanta att läsa om mina krämpor och tråkiga liv just nu, men eftersom att jag i första hand bloggar för min egen skull (som en slags dagbok för att komma ihåg allt) tar jag ingen hänsyn till det:p haha!

Det är kul att kunna gå tillbaka i bloggen och läsa allt vad man gjort, kände och upplevt! Jag har t.ex. haft stor hjälp av bloggen för att jämföra den här graviditeten med när jag väntade Wilma...
Om jag inte skulle skriva här, skulle jag inte skriva alls....Dagbok har aldrig varit min starka sida, men man vill gärna ha lite sparat, inte bara massa bilder!

Men kolla, blev ju ett inlägg det här med:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0