Glädjetårar:D

Hej igen!
Såg att det blev lite fel i förra inlägget, men det är inter alltid lätt att koncentrera sig på att skriva med en livlig bebis i famnen ♥

Nu under kvällen har jag suttit och pratat med mina härliga mammavänner.....De är så underbara! Är så glad att vi fann varandra under graviditeten, för nu kan jag inte vara utan dem!
Så härligt! Idag´delade vi med av oss av kort från förlossningen och på de första korten med nykläckta bebisar:)
Blev både glädjetårar och skratt! Så enormt sexig man är.......
Haha!




Ja och sen har man fått titta igenom alla sina kort på datorn...my god!...vad underbart det är att fått varit med om att få barn:D Så jäkla häftigt!

♥ Älskar mina ungar över allt annat ♥


Wilma 5 mån


Vidar 5 mån




Wilma  4 mån


Vidar 4 mån




Wilma 3 mån


Vidar 3 mån




Wilma 2 mån


Vidar 2 mån





Wilma 1 mån


Vidar 1 mån




Wilma nyfödd


Vidar nyfödd

♥♥♥


Älskade barn, vad skulle jag göra utan er?

Ja nu har jag kollat igenom alla kort, och vad känslorna kommer upp till ytan! Kändes som det var igår man såg Wilmas ögon för första gången, eller första gången Vidar greppade kring mitt lillfinger:)


Återkommer med de vanliga uppdateringarna när vi blivit friska, för nu finns det inte mkt att skriva om...vi hänger i soffan och kollar på film, i hopp om att snart vara krya:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0